Noen som produserer custom fjærer?

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, trenger jeg noen som lager custom fjærer, gjerne i utlandet. Som mange vet er det et problem med at man ikke får så mye senk bak på golf IV 4 motion, s3 8l, TT mk1 quattro osv. Hittil har løsningen for meg vært å kappe fjærene, men skulle gjerne hatt en bedre permanent løsning:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan høre med min venn i Østerike for deg hva han anbefaler? Du får kjøpe deg ett ultra lowkit til bilen så får du den ned riktig bak også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan høre med min venn i Østerike for deg hva han anbefaler? Du får kjøpe deg ett ultra lowkit til bilen så får du den ned riktig bak også :D

 

haha:) sammentreff! sendte deg akk melding om det på face:P ja, men tror du det går noe lavere bak da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var et firma i Oslo som het fjærspesialisten som lagde spiralfjærer og bladfjærer med godkjenning men usikker på om de finnes ennå. kan sjekke med en kompis

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekka med en som lagde fjærer i Son eller noe mener jeg det var, og prisen på nye fjærer var ikke noe lavere enn nytt sett, for å si det sånn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for linker:)

 

Nei, jeg regner med at det ikke er billig. Men så vidt jeg vet finnes det ingen fabrikkproduserte sett som senker nok. Har lest endel på utenlandkse forum og der har de måtte kjøpe custom eller bags. Mulig H&R ultra low blir lavere, så spent på hva Vågen finner ut der;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.