#1 Skrevet Mars 28, 2005 Tekte det kunne vært aktuellt å ha en pizzakveld med tilbehør på Dolly en gang i mnd, eller hva syns dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2005 Ja, koffår ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2005 d høres jo ikke ut som nå dårli plan.... eller på PP? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2005 Heller på Alten PP eller Bella napoli, men det er min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2005 Dolly har den beste pizzaen, men det er no bare min mening. PP har en døds tørr pizza og Bella Napoli har ett grusomt skittent kjøkken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2005 Heller på Alten PP eller Bella napoli, men det er min mening heller PP ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...