Lakkering av dørhåndtak på 6n?

Anbefalte innlegg

Noen spørsmål om hva som må gjøres ved lakkering da jeg er helt uerfaren på dette omerådet.

Hva må gjøres av grunn arbeid får og få lakken til og sitte på de utvendige dørhåndtaka på bilen min(polo 6n)? kan det brukes vanlig lakk eller må jeg bruke no i lakken slik at den ikke sprekker ? hva bør brukes som grunning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg plastgrunning, så lakk. Ettersom fremgangsmåten kan variere endel med hvilke produkter anbefaler jeg deg å lese godt på bruksanvisningen. Hvis du bruker produkter (ferdige på sprayboks f.eks) som ikke blir tilsatt herder, er det viktig at du ikke legger så tykke strøk av gangen og du tar deg god til til å la det fordampe mellom hver gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tenkt og lakke oppigjen døra mi så da tror jeg at jeg får lakkeren til og ta håndtaka i samme slengen, takker for raskt svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.