#1 Skrevet Mars 28, 2005 Noen spørsmål om hva som må gjøres ved lakkering da jeg er helt uerfaren på dette omerådet. Hva må gjøres av grunn arbeid får og få lakken til og sitte på de utvendige dørhåndtaka på bilen min(polo 6n)? kan det brukes vanlig lakk eller må jeg bruke no i lakken slik at den ikke sprekker ? hva bør brukes som grunning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2005 Legg plastgrunning, så lakk. Ettersom fremgangsmåten kan variere endel med hvilke produkter anbefaler jeg deg å lese godt på bruksanvisningen. Hvis du bruker produkter (ferdige på sprayboks f.eks) som ikke blir tilsatt herder, er det viktig at du ikke legger så tykke strøk av gangen og du tar deg god til til å la det fordampe mellom hver gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2005 har tenkt og lakke oppigjen døra mi så da tror jeg at jeg får lakkeren til og ta håndtaka i samme slengen, takker for raskt svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...