#1 Skrevet Mars 28, 2005 Skal bytte olje nå, men hvordan er det i forhold til g-lader og sånt. Den går jo på samme olje som motoren, men er det no propp eller no i den så jeg kan tappe den for olje, eller hvordan gjør jeg dette ? Vil bare ikke rase den tilfelle jeg driter meg ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2005 Bare å bytte olje på vanlig måte, ingen egen tapping av g-lader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2005 Og husk å bruk en god helsyntetisk olje for G-laderen sin skyld Billig forsikring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2005 Og husk å bruk en god helsyntetisk olje for G-laderen sin skyld Billig forsikring! billig forsikring ? hvor kom den fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2005 Blir jo i hvertfall fortere varm, og bruker mindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...