#1 Skrevet August 14, 2011 Hva skal jeg gjøre? La nykkelen til bilen i lommeboka for jeg hadde litt små lommer på buksa. Så under gårsdagens fest så har lommeboka sklidd ut av lomma. Er 100% sikker på at lommeboka er stjålet, for var på samme plass hele kvelden. Har delkasko på bilen. Kan dette gå under tyveri? Å dekker delkasko tyveri? Ser ikke noe i papirene jeg fikk fra forsikringsselskapet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2011 er som regel ved innbrudd på bil desverre jeg mener, ikke helt sikker, at en reiseforsikring kan dekke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2011 ok, får høre med forsikringsselskapet imorgen. får håpe bilen står enda imorgen :-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2011 Hvis du er usikker på om bilen kan forsvinne så ville jeg dratt bort og tatt av to hjul eller no sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2011 Bilen sto imorrest den. Konkluderer med at jeg har mista lommeboka, så har noen tatt den å tatt den 50-lappen som var inni, å kasta lommeboka etterpå. Ellers har vel ikke bilen stått der imorrest. Måtte ut med 500kr egenandel for frakt av bil til møller. 900kr for nykkel og 5-600kr for programmering. Så var ikke så ille som jeg trodde Slitsomt når folk ikke kan være ærlige å gi tilbake lommeboka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2011 overaskende billig det da. trodde dette var grisedyrt: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2011 Ja, trodde jeg måtte ut med 4-6 tusen for dette jeg. Heldigvis tok jeg feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...