Mistet nøkler og ingen reserve!

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre?

La nykkelen til bilen i lommeboka for jeg hadde litt små lommer på buksa. Så under gårsdagens fest så har lommeboka sklidd ut av lomma. Er 100% sikker på at lommeboka er stjålet, for var på samme plass hele kvelden.

Har delkasko på bilen. Kan dette gå under tyveri? Å dekker delkasko tyveri? Ser ikke noe i papirene jeg fikk fra forsikringsselskapet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er som regel ved innbrudd på bil desverre :(

jeg mener, ikke helt sikker, at en reiseforsikring kan dekke det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, får høre med forsikringsselskapet imorgen. får håpe bilen står enda imorgen :-p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er usikker på om bilen kan forsvinne så ville jeg dratt bort og tatt av to hjul eller no sånt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen sto imorrest den. Konkluderer med at jeg har mista lommeboka, så har noen tatt den å tatt den 50-lappen som var inni, å kasta lommeboka etterpå. Ellers har vel ikke bilen stått der imorrest.

Måtte ut med 500kr egenandel for frakt av bil til møller. 900kr for nykkel og 5-600kr for programmering. Så var ikke så ille som jeg trodde :) Slitsomt når folk ikke kan være ærlige å gi tilbake lommeboka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

overaskende billig det da. trodde dette var grisedyrt: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, trodde jeg måtte ut med 4-6 tusen for dette jeg. Heldigvis tok jeg feil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.