#1 Skrevet August 14, 2011 Har en kompis som fikk stjålet sin Audi 100cs quattro på fredag i ved bodø havn. Bilen ble funnet igjen på veien ved Rognan. Der sto bilen med haverert register reim. Det jeg lurer på er,overlever disse motorene register haveri? Er det bare å sette på ny reim?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2011 Kommer an på hvilken motor som står i den Er det en KV-motor så er jeg temmelig sikker på at det gikk bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2011 NG motoren har lett for å gå dritt, men dette er jo 2.2 så ant.vis har det nok godt bra. Få på ei ny reim og prøv.. Koster ikke mange kronene for ei reim:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2011 Står at det er en KU/HX motor på Mekonomen sin side?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2011 Ha på ei reim og test.. tar mindre tid enn å begynne å skru av toppen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2011 Jeg er 99% sikker på at du bøyer ventiler ved registerhavari. Det gjør man nemlig på MC, og de motorene er det fint liten forskjell på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2011 Kan dra motoren rundt og se om det butter da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2011 Kan kanskje prøve med en ny reim ja. Har vert fint om noen viste med sikkerhet at dette går bra??????????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 16, 2011 Er nok du som blir fasitten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 29, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2380883#post2380883 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...