MC stjålet i Knarvik, skiltnr TY9614

Anbefalte innlegg

Iløpet av helgen har eg tydeligvis hatt besøk for når eg kom heim ikveld var sykkelen borte

Sykkelen er ein svart Kawasaki ZX10R med MotoGp dekaler, skiltnummer: TY9614.

 

Link til salgstråd med bilder: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=208226

 

Om du ser noko til sykkelen ta kontakt med meg på 95753166 eller politiet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off den er lei.. Skal holde utkikk etter denne. Håper den blir funnet igjen like hel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis av meg som bor i Bergen sentrum for tiden, uten garasje. Han har to sykler og begge har vært forsøkt stjålet nå iløpet av sommeren. Har fått forståelse for at det er endel sykkeltyverier i Bergen i sommer, håper du er forsikret mot tyveri.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen av mine MCer sto i fred i Bergen når jeg bodde der..

Ene gangen jaga jeg jævlene derifra og andre gangen fant jeg sykkelen ved grieghallen.

 

Håper du finner den igjen da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsikringen er i orden heldigvis, men er fortsatt jævlig surt at folk ikkje kan holde fingrane vekke. Men er vel enten ein lokal helt som har vært på tur eller så har den fått seg ein utenlandstur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder øynene åpne, spammet litt på face også, håper den kommer til rette!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.