#1 Skrevet August 15, 2011 Liten film etter testing av utstyr hos Aadne Mathias Dalen! Enjoy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2011 nydelig filming og ikke minst masse pene biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2011 Sykt bra film Er jo nesten som å være der selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2011 blir bare bedre og bedre de filmene du snekrer sammen Haavard PS. hvis du har noen bilder av 80 min så tar jeg gjerne imot(gjelder egentlig alle som var hos Aadne) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2011 Takker Ble jo fort slengt isammen denne filmen, var mest bare for skoi.. Tok dessverre ingen bilder.. Veit ikke ossen man gjør det ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2011 Hvor mange biler har egentlig Aadne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2011 Tror jeg ikke han veit selv engang Og ikke bare biler, men interiør og hjul + deler for å sette sammen X antall flere biler har han også sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2011 Hvor mange biler har egentlig Aadne? fins bare ett svar på dette! Han har fortsatt ikke nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...