#1 Skrevet Mars 28, 2005 Er det noen med VAG-COM her i lokallaget ? Trenger litt hjelp med div små ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2005 Slenger meg på her.. Treng det eg og... PS! Eg får kanskje lånt av importøren til oct tuning, når eg skal prøve ut eit par chip for dei. http://www.oct-tuning.com/index.php Da kan eg du eventuelt ta deg ein tur til Gjøvik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2005 Slenger meg på her.. Treng det eg og... PS! Eg får kanskje lånt av importøren til oct tuning, når eg skal prøve ut eit par chip for dei. http://www.oct-tuning.com/index.php Da kan eg du eventuelt ta deg ein tur til Gjøvik. Høres bra ut. Men lurer på om jeg skal kjøpe meg egen VAG-COM. Vet ikke om jeg trenger det men. Er sikkert greit å ha. Det er sikkert noen som kan fortelle om andre spennende ting den kan brukes til også. Er det det så er det bare å komme med forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2005 Du kan jo gjere det meste med den.. Skifte språk, og sjekke at alt er i orden.. ++++++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2005 Kommer vell litt senere på sommeren, har kjøpt nye felger til bilen. Kosta litt mer en jeg hadde tengt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2005 Kommer vell litt senere på sommeren, har kjøpt nye felger til bilen.Kosta litt mer en jeg hadde tengt. og det vil sei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2005 SENSURERT .- med dekk. Hadde ikke tengt å bruke så mye. men fristelsen ble for stor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2005 25000.- med dekk. Hadde ikke tengt å bruke så mye. men fristelsen ble for stor. Steike deg!!!! Dei bør være nice.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 1, 2005 Kommer med de på søndag ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...