Bilboka '87 : Morsom lesing

Anbefalte innlegg

Fikk denne av en kollega.

Mye artig lesning spesiellt om Polo som husbyggebil : smil :

 

Har bare scanna Audi og VW.

Resten på forespørsel...

content.jpg

Bilboka 87.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt konge! Skulle selvfølgelig fått rasket med meg en utgave da jeg var ca 2 år gammel, men det fikk jeg ikke gjort :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHE. Så brillefin.

 

Ellers er Det Bestes "Alt om bilen" fra 60-tallet til å le så man får vondt av. Tror de som laget den legendariske filmen "Sønner av Norge kjøper bil" må ha lest denne boka. Husker bl.a. et kapittel om reparasjon av rustskader som sitert fritt etter hukommelsen låt noe slik som "omfattende rustskader reparerer man enkelt selv med hønsenetting, avis og stålplast". Teksten var illustrert med en bildeserie av hele prosessen med å forvandle en godt råtten forskjerm fra noe engelsk drit (som vi alle veit ruster sønder og sammen, til tross for platetykkelse a'la fartøy) til at denne ble god som ny igjen: ja :. Tar jeg ikke skammelig feil skal jeg ha en slik bok et sted i huset her også (om jeg ikke var helt gal og kasta den tidlig på 2000-tallet: eek :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gøyale greier altså! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHE. Så brillefin.

 

Ellers er Det Bestes "Alt om bilen" fra 60-tallet til å le så man får vondt av.

 

Sitter og ser på boken, har den i hånden nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHE. Så brillefin.

 

Ellers er Det Bestes "Alt om bilen" fra 60-tallet til å le så man får vondt av. Tror de som laget den legendariske filmen "Sønner av Norge kjøper bil" må ha lest denne boka. Husker bl.a. et kapittel om reparasjon av rustskader som sitert fritt etter hukommelsen låt noe slik som "omfattende rustskader reparerer man enkelt selv med hønsenetting, avis og stålplast". Teksten var illustrert med en bildeserie av hele prosessen med å forvandle en godt råtten forskjerm fra noe engelsk drit (som vi alle veit ruster sønder og sammen, til tross for platetykkelse a'la fartøy) til at denne ble god som ny igjen: ja :. Tar jeg ikke skammelig feil skal jeg ha en slik bok et sted i huset her også (om jeg ikke var helt gal og kasta den tidlig på 2000-tallet: eek :).

 

hehe har også flere av de bøkene hjemme, genial lesing : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.