Låsemekanisme på bakluke - Avant C4

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Audi 100 Avant C4, og har merket noe rart med en av de to svarte låsene på bakluka. Har lenge kjent at den ikke lukker seg helt på høyresiden, den er liksom ikke så stram som den skal være, og idag la jeg merke til hvorfor. Den ene svarte låseboksen er jo mye lengre inn enn den andre, er dette noe jeg kan justere. Skal legge ut to bilder som kan illustrere. Det siste bilde viser den som er for langt inne...

bc945cf6-48a5-da2b.jpg

bc945cf6-48b7-0153.jpg

Takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo ut som den har løsna helt. Kan du ikke åpne "luken for pærebytte" i innertrekket og se og kjenne på den. Skal se i ETKA om jeg kan gi deg noe mere info

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der Hermann. Bra levert:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg bare løsne på den, og sette den lenger ut da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke problemet at hele braketten har løsnet da? Sånn at når du strammer skruene så kommer låsen lengre ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke problemet at hele braketten har løsnet da? Sånn at når du strammer skruene så kommer låsen lengre ut?

Virker ikke som om den er veldig løs. Kan rikke litt på den, men det kan jeg gjøre med den andre siden også. Så det virker som om begge sitter like godt, bare at den som ikke tar tak har falt på innsiden av kanten. Får se litt på dette etterhvert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.