Anbefalte innlegg

Heisann dere, lurte bare på om hva dere synes om go bilen min?? Er ikke helt ferdig enda med den tror jeg, lurer på å kjøpe noen add on fangere og kanal skjørt:-) Kom gjærne med forslag til styling;-)

P1010027.JPG

P1010028.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil, men du MÅ skifte blinkers!!!

Anten kvite eller sota!!!

Du får dei billig på mekonomen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den til høyre er jo fin da,men det skal visst være litt arbeid å få den på...

tsi.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blinkers har jeg liggende (sota), men hvordan er di festet??? Og ja, syntes begge var fine jeg da:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan jo ta og sote vinduene? : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blinkers har jeg liggende (sota), men hvordan er di festet??? Og ja, syntes begge var fine jeg da:-)

Dei er festa med clips.. Er berre å bryte! Men eg brakk begge mine første gangen eg skulle ta dei av.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 fangarar er fine da, og så er dei litt meir anonyme, om du vil det da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine felger, og det ble pent med øyelokkene på hovedlysa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilkersene sitter med et klips mot ene siden. Tror det er bakover men ikke sikker. Ta en tynn plast bit og trykk inn klipset og lyset kommer ut.

Tok ned innerskjermen til slutt når jeg skulle ha ut mine første gang : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takker for tipsene!! skal prøve å ta av Blinkerne i morgen;-) Med tolmodigheten min tar det sikkert ikke lang tid før jeg river det istykker:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott stykke bil det der ;)

Ting jeg synes du burde vurdere:

Org. S4 fanger

Facelift Lykter

Litt mere senking

FK led lys bak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dette blir bra jeg! : ja : men om du ikke vil ha 100% "mafia" stil, bør vel man kanskje være forsiktig med å sote rutene når alt annet er så mørkt?? Onkel vil legge merke til bilen (Audi, sort) og spesielt interreserte blir de om du tar rutene i tillegg, men det er selvfølgelig eget valg.... Frykter du vil bli ufattelig lei av å bli "sjekket opp" av de med saftblander på taket.. Liker hjula dine, de skiller seg fra "alle" andre A4 folka! : rolleyes Ikke vondt ment til noen A4 eiere.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Tommy!! Ja kan kansje bli litt mye mafia stil:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du slenge opp et bilde av rompa til bilen din? De baklyktene, er det "hjemmemekk"-soting eller er det godkjente sota lykter? Har et par godkjente sota lykter liggende hjemme som jeg ikke har fått tid til å teste ut på bilen min enda skjønner du... Lurer litt på hvordan det blir.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare bilde av lykta her på denne maskina men kan legge ut flere bilder av rompa mi i morgen:-)

P1010005.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil og fine felger,

litt lett toning av rutene ville vært fint, ikke for mye soting om du skjønner hva jeg mener, dette er da min mening.

Annet er å senke bilen din! Det gjør jo litt med bilen, trenger nesten ikke noe add-on fangere på bilen din, men er jo ditt valg og det ville jo blitt pent også...

Skal ikke si at du må skaffe deg facelift lykter, har det ikke selv, og ska ikke ha det med det første, men det blir penere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har senket bilen 40mm, men synes ikke at det ser slik ut men,,, hadde kansje hjulpet med noen andre dempere?? men funka fint med di 18" hjula, syntes det er "gøy" med litt felger som ikke alle andre har:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SNYGG bil du har : ja : siden du har den cromma ramma på grillen så kunne jo det gjort seg med crom lister rundt vinduer og??? hvis du skal til å sote rutene mener jeg.. mulig det hadde ikke blitt for mafioosa stil av det..

Eller hva med en bakrutesenker? og ja.. som mange nevner her.. stilige felger ++++

Blir veldig bra dette her : smil :

Mvh

Tor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Synes du har fin bil jeg også... : ja :

Felgene er veeeeldig pene, men burde kanskje vært bittelitt større??? :confused:

Bakrutesenker et vel egentlig et "must" på en styla A4 da.

Ang. styling av A4'n, så synes jeg personlig at RS4-settet er veldig kult da :tilber::tilber::tilber::tilber:

Men, finnes det ikke et "streetfighter-sett" for A4 også?? Mente jeg så at NBS hadde bilder på hjemmesia for lenge siden av en A4 med et "wide body kit."

Noen som vet noe om dette??? :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig pen bil! Jeg syntes du skal få tilbake croma ringer i grillen. Vi skammer oss vel ikke over å kjøre audi ? :P

Felga var rå, aldri sett sånne på en a4 før!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Synes du har fin bil jeg også... : ja :

Felgene er veeeeldig pene, men burde kanskje vært bittelitt større??? :confused:

Bakrutesenker et vel egentlig et "must" på en styla A4 da.

Ang. styling av A4'n, så synes jeg personlig at RS4-settet er veldig kult da :tilber::tilber::tilber::tilber:

Men, finnes det ikke et "streetfighter-sett" for A4 også?? Mente jeg så at NBS hadde bilder på hjemmesia for lenge siden av en A4 med et "wide body kit."

Noen som vet noe om dette??? :cool:

Stemmer det at du får Street Fighter sett til A4 også, men med mindre du skal sparkle/plaste deg ihjel, evnt. kjøre med mindre pene skjøter, ville jeg ikke påtatt meg en så omfattende jobb!!! Bare spør de på Norsk Bildelsenter hvor MYE jobb det ligger bak passaten Deres sin finish! : eek : Men om du kjeder deg myyye eller er arbeidsnarkoman, så lykke til! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har bilder av det kittet å legge ut da?? Evt. sende over til meg?? :tilber:

Synes det så veeeeeldig fett ut, men uten å studere det allt for mye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har senket bilen 40mm, men synes ikke at det ser slik ut men,,, hadde kansje hjulpet med noen andre dempere?? men funka fint med di 18" hjula, syntes det er "gøy" med litt felger som ikke alle andre har:-)

Helt enig i det, man skal ikke ha det alle andre har, da blir det for kjederli.Kjøp facelift lykter og du trenger ikke gjøre stort mere.

Når det gjelder at det ser lite ut med 40 kan du bare bestille 60 fjærer til å ha fremme, d vil bilen se mye lavere ut. Løse fjærer får du kjøpt hos Powerzone, men husk å nevn hvilken biltype du har ofte, for de er litt sløve med å få med seg det. Bestill i morgen å du har dem kansje til jul. Det går exstremt tregt dær. Lykke til med pen bil : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.