#1 Skrevet August 15, 2011 min audi s6 2,2t 95mod. låser seg opp selv på helt tilfeldig tidspunkt etter at jeg har låst den. kan gå alt fra 2min til 4dager. hører også at den prøver å låse opp selv om den er åpen noen ganger. er det noen som vet hva dette kommer av? kan det være en microbryter som henger eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2011 ingen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2011 Kan være, men tipper egentlig heller på en kabel i gjennomføring til en dør, sjekk disse først.. Min S4 har en tendens til å stå og knurre litt på sentrallåsreleet så lenge lampene lyser i komfortfunksjonen i vindusheisene, får vel pelle ut og kikke litt på det releet også. (Tørre loddinger og materialtretthet over tid hjemsøker Bosch-releer fra 90-tallet..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2011 Hei har en passat som ble låst opp og alle vinduene åpnet, der var det bryter i døra for komfortelektronikk som klikka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2011 Jeg ville også sjekket "lednings-gatene" inn til dørene. Sikkert dårlig kontakt. Jeg hadde selv problem på min 80 med at dørene låste seg. Kjipt når bilen stod å gikk på bensinstasjonen og jeg stod utenfor. Da viste det seg at det var ettermontert sentrallås fra Møller (ble installert i 93') som begynte å fuske på høyre bakdør. Dette forstyrret hele systemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2011 ville sjekket selve låsekassa i førerdøra,den styrer vel alle låsene. Hadde en 01 Allroad hvor bil låste seg selv opp og vinduer gikk ned. Byttet hele låsekassa i hoveddør og problem løst. Vet ikke om det er samme system på S6 men verdt sjekke ut. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...