#26 Skrevet April 27, 2005 bilder av min .... fin bil, flere bilder av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 27, 2005 takk, har ikke fått tatt noen skikkelige bilder enda. men det ligger et par bilder av den her fra biltreffet på vinstra. Din er ikke så værst den heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 27, 2005 Jeg har beholdt felgene fra gamlebilen, så ruller i år også på 8x17" BBS RX med 225/45-17 Dunlop SP9000. Antakeligvis ruller dekkene sin siste sommer i år, neste gang blir det 235/45-17 for å få noe som står litt mer i stil med felgene samt fylle opp skjermene litt mer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 28, 2005 hadde jeg funnet igjen kabelen til kameraet, så skulle jeg lagt ut bilder av bilen min med de nye felgene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 28, 2005 hadde jeg funnet igjen kabelen til kameraet, så skulle jeg lagt ut bilder av bilen min med de nye felgene mine lakkere speil snart ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 29, 2005 lakkere speil snart ell? tjo... tja... kansje det du! hadde vel ikke vært dumt det! ... skal se om jeg ikke bruker speila som sitter på gamle golfen til å lakke! så har man litt bedre tid lixom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 29, 2005 tjo... tja... kansje det du! hadde vel ikke vært dumt det! ... skal se om jeg ikke bruker speila som sitter på gamle golfen til å lakke! så har man litt bedre tid lixom! bare ikke la fardin grunne dem først du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 4, 2005 bare ikke la fardin grunne dem først du erru fjern? får ikke lov til å røre bilen min han!... no way 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 4, 2005 erru fjern? får ikke lov til å røre bilen min han!... no way hehe, han hadde nå vært bortpå lista di da, hehe.... sikker på att grundinga hadde blitt jevnere om man hadde rullet den på med malingsrulle.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 4, 2005 hehe, han hadde nå vært bortpå lista di da, hehe.... sikker på att grundinga hadde blitt jevnere om man hadde rullet den på med malingsrulle.... hehe den lista var egentlig hans... jeg bare tok den jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 4, 2005 den lista var egentlig hans... jeg bare tok den jeg fy deg dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 8, 2005 Bilen min med sommersko 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 8, 2005 Komme bilde av mine i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 8, 2005 Jeg skal polere bil og pusse litt på den kommende uke, så da skal jeg ta noen fine natur bilder til helga tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 9, 2005 Får slenge meg på jeg også, med mine enorme 15" felger. Tok bilde i går på vei til Gjøvik:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 9, 2005 Bildet mitt var for stort det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 9, 2005 Passelat med sommerhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 9, 2005 Passelat med sommerhjul tøffe.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 9, 2005 fått på sommer felger men bilen skjemmer ut felga, bilen mangler litt gitt, men sånn blir det når man hjelper andre før seg selv. ps ja jeg har en passat også, siden s2 har stått på stylter snart i 7-8 mnd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 9, 2005 Passelat med sommerhjul Hva slags felger er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 9, 2005 Passelat med sommerhjul rå felger! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 10, 2005 Komme bilde av mine i morra Sleng ut bilder nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 10, 2005 Sleng ut bilder nå må bare få vasket bilen og tatt bilder først da! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 10, 2005 Hva slags felger er det? Work W5.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 11, 2005 Da har jeg fått vasket bil og tatt bilder! Enjoy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...