#51 Skrevet Mai 12, 2005 Da har jeg fått vasket bil og tatt bilder! Enjoy Porr! Det så veldig bra ut det.. mangler bare å sleppe den ned et par cm nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 12, 2005 Porr! Det så veldig bra ut det.. mangler bare å sleppe den ned et par cm nå Eller bortimot halvmeter`n kanskje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 12, 2005 Eller bortimot halvmeter`n kanskje?? tenker vi tar den jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 13, 2005 Da har man fått polert og vasket og tatt noen bilder:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 13, 2005 hihihi.. flere bilder skal det bli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 8, 2005 Nye bilen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 8, 2005 Hva er det her forno? Luftfjæring bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 8, 2005 Hva er det her forno? Luftfjæring bak? min du mener? isåfall så kan jeg bare si at senkesettet ligger i bagasjen nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 8, 2005 min du mener? isåfall så kan jeg bare si at senkesettet ligger i bagasjen nå! Okei Er vel bare bilen som heller sånn at det så litt ekstremt ut der bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 8, 2005 Er nok underlaget og ei knekt fjær foran som gjør det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 8, 2005 Even: Olja du kjøpte på mekonomen funka bra ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 8, 2005 Even: Olja du kjøpte på mekonomen funka bra ? jaja, tipper 70-80 hk ekstra, jobber du der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 8, 2005 Her er et bilde av "nybilen" med nye felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...