Anbefalte innlegg

Orginal Audi RS4 med lav km vurderes solgt.

 

Km.stand pr. 31.10-12 , 104300

 

Dette er 1 av 8 som er solgt ny i Norge. Meget velholdt og påpasset bil.

Er Ditec behandlet og var inne for rebehandling 2/12-2010 og er veldig fin i lakken, ingen parkbulker.

Komplett servicehefte, service intervaller er satt ned fra 30000km til 15000km så bilen har ikke gått på longlife.

Begge turboer samt reg. reim og vannpumpe byttet på 86000km (kvittering på arb).

Interiøret er sort fullskinn og jevnlig behandlet, baksetene ble satt inn i mars 2011 og fint lite brukt.

Navi plus og Bose anlegg med cd magasin.

Integrert telefon som kan styres fra multifunksjons rattet, (som det også er varme i).

Xenon hovedlykter er ettermontert ellers er bilen holdt 100% orginal.

 

Sommerdekk: 255/35/18 SMC felger(nye dekk, falken f453)

Vinterdekk : 225/40/18 Orginale RS4 felger (hakkap. 4 dekk og bra mønster)

 

-Byttet airbag sentral nov. 2011, pga airbag lampe lyste, dette er også en svakhet på B5 modellene. (totalkost litt under 10.000kr)

-Drivakselmansjetter foran byttet 24.1-12

-Oppgradert bremseskiver og klosser foran 03.03-12

-Skal montere bremseskiver/klosser bak når jeg får tid..

-Byttet lmm 09.03-12

-Skiver bak skal byttes

-Rustfritt eksosanlegg fra turbo skal monteres , pga kattene på org anlegg er trolig gåen (mld fra verksted)

 

 

Minus :

 

-Forrige eier veltet noen ski over venstre framskjerm, så denne er lakkert om igjen.

 

 

Ellers har jeg ikke noe å utsette på bilen, er tight, fin, ikke kræsjet og røykfri.

Har også gummimatter til bilen,som selvfølgelig følger med.

 

Er ikke interessert i innbytte, selges pga overgang til SUV eller annen Audi...

 

Seriøse kjøpere kan ta kontakt!

 

Pris 430k + omreg.

 

Tar forbehold om feil i annonsen....

 

Utstyr:

 

Avtagbart hengerfeste (obs RS4 er ikke typegodkjent med hengerfeste og kommer ikke til å bli det, men dette ble montert da bilen solgt ny i norge 2001)

 

Lettmet. felg sommer

 

Lettmet. felg vinter

 

Metallic lakk

 

Sommerhjul

 

Takrails

 

Vinterhjul

 

Xenonlys

 

Air Condition

 

Bagasjeromstrekk

 

CD-veksler

 

Cruisekontroll

 

Elektrisk sete u. memory

 

Elektriske speil

 

El.vinduer

 

Farget glass

 

Handsfree opplegg

 

Kjørecomputer

 

Klimaanlegg

 

Midtarmlene

 

Multifunksjonsratt

 

Navigasjonssystem

 

Oppvarmede seter

 

Original telefon

 

Radio/CD

 

Sentrallås

 

Skinninteriør

 

Sportsseter

 

Takluke

 

TV

 

ABS-bremser

 

Airbag foran

 

Alarm

 

Antiskrens

 

Antispinn

 

Sideairbager

 

Startsperre

 

Stålbjelker

DSC01830.JPG

DSC01832.JPG

DSC01833.JPG

DSC01834.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare av ren nysjerrighet og entusiasme, hvordan er draget i denne kontra f.eks en s4 med 280hk?:D

Og hvordan er kurven? Jevnt drag eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan du vel sjøl kanskje tenka deg, en rs4 går jo self mye bedre en en s4 med orginalt 265hk.Det er liksom ikkje bare hk antallet som skiller de to bileneDet er et helt annet konsept , uten at eg ska gå i detaljer om hva som er forskjellen på disse to bilene.Du som er entusiast, finner vel fort ut dette .Det er så mangen folk som ikkje ser verdiene i disse gamle bilene, før de har satt seg i bilen og prøvd .Da er du solgt, det var hvertfall eg .Har aldri angret et sek heller, sjøl om det er dyre biler og vedlikeholde osv.....men til syvende sist, så har du et samler objekt som stort sett folk holder vedlike pga de vet hva de har:)Så da gjenstår det for deg, og gamble om at du får den rette bilen eller ikkje .Har aldri prøvd en orginal rs4,effekt kurven er vel ganske så linær uten noe ketchup effekt for og si det sånn. Har aldri prøvd en s4 ,men eg vil tro at draget er ganske så mye bedre i rs4`en på høye turtall .Du kan jo sjøl google prestanda om de forskjellige.Trø til;)

Bare av ren nysjerrighet og entusiasme, hvordan er draget i denne kontra f.eks en s4 med 280hk?:D

Og hvordan er kurven? Jevnt drag eller?

 

Lagt til etter 17 minutter:

 

sorry for offtopic i salgstråden din Christian:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke at det har noen betydning på denne typen bil, men jeg spør allikevel: RS4 er vel ikke typegodkjent med hengerfeste? Er hengerfeste på denne ettermontert og godkjent?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mer bilder

 

Riktig at RS4 ikke er godkjent med hengerfeste, dette har med effekt å gjøre i følge audi i tyskland.

Spurte hvorfor S4 var godkjent, men fikk ikke svar.

 

Vart selv klar over dette da jeg så i vognkort at det ikke sto noe om tillatt aksellast etc.

Hvem som har montert dette vet jeg ikke, men tror dette ble montert da bilen ble solgt ny i norge 2001.

 

Ergo, RS4 får du aldri godkjent med hengerfeste, for bilen er ikke typegodkjent fra fabrikk.

DSC01836.JPG

DSC01837.JPG

DSC01838.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.