Treningstudio i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Flytter ned til Trondheim straks, skal bo på den sørlige delen av byåsen.

Noen treningstudio som er å anbefale?

Har hørt at Kaliber Gym skal være rimelig bra men regner med det er endel flere treningstudioer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann og velkommen til trondheim...

 

kaliber regnes vel som det beste gymet her i byen, døgnåpent og mye bra folk som trener der... selv så trener jeg på selsbakk trenings senter nede ved inustriparken mellom buenget og romuslia, døgnåpent og veldig rimelig.. er vel halve prisen i forhold til kaliber gym.. lite folk og veldig hyggelige mennesker som trener der.. er i startfasen enda.. men mesteparten av ustyret har ankommet nå... mangler noe småtteri.. der har du iallefall min anbefaling:)

 

ellers så har du vel flex gym som er et trad bygger gym... så videre har du vel alle de jalla jalla senterne som 3t, sats og elxia osv... dyrt og dårlig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann og velkommen til trondheim...

 

kaliber regnes vel som det beste gymet her i byen, døgnåpent og mye bra folk som trener der... selv så trener jeg på selsbakk trenings senter nede ved inustriparken mellom buenget og romuslia, døgnåpent og veldig rimelig.. er vel halve prisen i forhold til kaliber gym.. lite folk og veldig hyggelige mennesker som trener der.. er i startfasen enda.. men mesteparten av ustyret har ankommet nå... mangler noe småtteri.. der har du iallefall min anbefaling:)

 

ellers så har du vel flex gym som er et trad bygger gym... så videre har du vel alle de jalla jalla senterne som 3t, sats og elxia osv... dyrt og dårlig...

 

Flex gym blir helt sikkert uaktuelt for han, da dette blir helt på andre siden av byen :P

 

Har ville anbefalt Kaliber, det blir nok mest og best for pengene, rimelig nye apparater og godt vedlikehold.

Har trent på Flex Gym, 3T og Impulse tidligere, startet på kaliber for litt siden, å synes det er utrolig mye bedre der enn de tre andre hvertfall. Impulse trekanten og 3T rosten ligger jo over vegen for hverandre, og Kaliber 100 meter oppi gata, så du kunne jo alltids tatt deg en tur innom alle tre :)

 

KK67..: smil :

 

Det blir jo også på andre siden av byen for han :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil anbefale 3T treningssenter. Jeg trives veldig godt der, spesielt på Rosten. Stooort nyoppusset lokale med det meste av apparater, har også svømmebasseng :D Ellers har jeg hørt mye fint om Kaliber. De er bedre på priser og åpningstider værtfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Second that! Så er det mange klubbmedlemmer som trener der. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaliber er skikkelig bra! Trivelig betjening og trivelige klienter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og ikke minst at det er plass til mange i dusjen ;) selv om det kun er tre dusjhoder der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahaha, godt observert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal sjekke opp Selsbakk treningsseter, er jo bare 6-700 meter unna :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selsbakk er for det meste bare for styrkeløftere, som jeg har forstått.

Kjenner han driver det og på nidarøhallen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selsbakk har det meste.. men kommer jo helt an på hva du er ute etter.. ? prisen er jo ihvertfall ikke diskutabel, da den er møkk billig... tror den ligger på en 280kr mnd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropå trening, jeg har vel et halvt år igjen av medlemskapet på 3T og skulle hatt en treningspartner :)

 

Tenker trene 2 dager i uka etter jobb i 4-5 tida, og det går i litt oppvarming, div apparater og vekter, og litt utholdenhetstrening av noe slag etterpå om jeg føler for.

 

Noen som trener på 3T Sentrum eller Solsiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.