#1 Skrevet August 16, 2011 Har hatt coilovers på bilen i 3 år og nå takket dette for seg. Kjøpte autostyle kit med demper og fjær 30mm. Dette skulle egentlig ikke gå lavere enn sånn den var senket før, da var den senket 60-65mm. Nå subber jeg ekstremt med 205/40-17 dekk. 0 subbing før. Byttet fjærbeinslager også. Noen som har noen innspill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2011 Har hatt coilovers på bilen i 3 år og nå takket dette for seg.Kjøpte autostyle kit med demper og fjær 30mm. Dette skulle egentlig ikke gå lavere enn sånn den var senket før, da var den senket 60-65mm. Nå subber jeg ekstremt med 205/40-17 dekk. 0 subbing før. Byttet fjærbeinslager også. Noen som har noen innspill? Det gamle settet var nok stivere, og dempet ikkje like mye/lavt Det kan bli et problem på både billige og dyrere sett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2011 Det gamle settet var nok stivere, og dempet ikkje like mye/lavtDet kan bli et problem på både billige og dyrere sett.. Hadde v-maxx justerbart tidligere. Bilen var stivere. Hvis 30mm senkefjærene går så lavt så er spm hva 60/40 gjør . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2011 Hadde v-maxx justerbart tidligere. Bilen var stivere. Hvis 30mm senkefjærene går så lavt så er spm hva 60/40 gjør . Sikkert for myke fjærer og for slappe dempere:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2011 Foran eller bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2011 Foran eller bak? Dette er forann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2011 Sikker på at camberen din er den samme som før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2011 Sikker på at camberen din er den samme som før? Camberen er nok ikke helt 100% som før, men vil camberen påvirke høyden på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 16, 2011 Nei, men med mer positiv camber enn før vil du jo få desto mer subbing/større sjans for subbing, pluss at spissingen endrer seg når man senker/hever bilen, noe som også kan gjøre at det subber lettere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 17, 2011 Ser den. Kan slenge ut et bilde i morra av bilen. Lettere og se på bilde enn og forklare med tusen ord hvordan høyden er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 17, 2011 Her er den senket 30mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 17, 2011 Sikker på at den subber i skjermen, og ikke i demper el.l.? Bredde og innpress på felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 17, 2011 Sikker på at den subber i skjermen, og ikke i demper el.l.? Bredde og innpress på felg? 7.0x17 et35 Det subber i skjermene. Nå skal vel 30mm senk ikke gå så lavt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 17, 2011 Det er nok noe alvorlig galt der ja. Jeg har bredere felger, samme innpress og 215/40 dekk, subber lite (subber i hump + sving). Dette på "60/40" sett (H&R Cup kit). I tillegg så kan det se ut som din er lavere enn min fremme. Så du får nok sjekke opp settet og hjul-vinkler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 30, 2011 Tar opp denne igjen. Fikk satt på H&R 30 mm fjærer. Problem stillingen nå er at hvis jeg har på 17" felgene med 205/40 så subber dette ganske heftig. Har fortsatt Autostyle demperne rund baut. Kan dette være så enkelt at demperne er alt for myke slik at den siger ekstremt ned? Subber selv om jeg er alene. Framme er det 0 subbing. Går knirkefritt med 15" med 195/55. Et på 17 er 35 Et på 15 er 35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 14, 2011 Kommet noe vei med dette? Har nettopp bestilt 25mm senk til min MK3 VR6 og vil ikke oppleve det samme, den er lav som pokker fra før med coiloversene som står på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 16, 2011 Kommet noe vei med dette? Har nettopp bestilt 25mm senk til min MK3 VR6 og vil ikke oppleve det samme, den er lav som pokker fra før med coiloversene som står på. Har ikke fått noe løsning på dette ennda, men jeg er nå 80% sikker på at disse Autostyle demperne er klar for dynga. Lager noen merkelige lyder nå. Autostyle fjærer var for myke, demperne er nok også en smule for myke, som igjen gjør at den siger alt for mye bak. Intil videre blir det og kjøre med Autostyle demperne, men blir byttet når det er tid for sommerhjul igjen. Er det Supersport du har bestillt? Odd Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 16, 2011 Har prøvd senkesett fra autostyle og opplevde og at det subbet mye. Det her var 40mm sett men bilen blei så lav så var ubrukelig å kjøre med. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 17, 2011 Har ikke fått noe løsning på dette ennda, men jeg er nå 80% sikker på at disse Autostyle demperne er klar for dynga. Lager noen merkelige lyder nå.Autostyle fjærer var for myke, demperne er nok også en smule for myke, som igjen gjør at den siger alt for mye bak. Intil videre blir det og kjøre med Autostyle demperne, men blir byttet når det er tid for sommerhjul igjen. Er det Supersport du har bestillt? Odd Rune Jepp, har bestilt supersport 25mm senk fra P&R. Han som driver det sa de har fått gode tilbakemeldinger på det. Du kan få kjøpe coiloversene mine når jeg har byttet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...