#1 Skrevet Mars 28, 2005 Monterte nye felger i går. Legger ut noen bilder jeg Synes det ble bra jeg.. Øverste bilde er før: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2005 ett til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2005 fler...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2005 enda ett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2005 noen til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2005 og siste bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2005 Må bare si en ting sjef! Dette ble utrolig bra,kjempefint!!! TØFF BIL MED DØDSRÅ FELGER!!! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2005 Pene felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2005 Konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2005 Den bilen din er vannvittig pen skulle bare vært litt lavere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 28, 2005 Den bilen din er vannvittig pen skulle bare vært litt lavere Takker Hadde gjort seg med litt senk ja Men da kommer jeg vel meg ikke over en eneste fartsdump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 28, 2005 hmmm tatt på Alvøen?? nydelig plass og ikke minst nyyyydelig bil!! håper jeg får sett den mer på en lokalmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 28, 2005 Blei bra det der, bare få den nærmere bakken! Du kan jo kjøpe deg Luft fjæring, da er probleme med dumper borte Å du får bilen lav nok! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 28, 2005 Dette blei lekkert må jeg si... Gleder meg til jeg får meg sommerhjul jeg også! Må bare finne ut hva jeg skal ha!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 29, 2005 Dette ble bra Espen!! Perfekte felger til den bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 29, 2005 fin farge og fine felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 29, 2005 Eneste å sette fingen på er høyden på bilen Ellers var det meget pent! Er det foresten 18 eller 19? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 29, 2005 hehe, nice espen. det gjorde seg det. bare senk som mangler nå. gå for et 40/40 sett så trenger du ikke å tenke på fartsdumper. de kommer du over da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 29, 2005 Eneste å sette fingen på er høyden på bilen Ellers var det meget pent! Er det foresten 18 eller 19? Er 19" Er orginalt sportsunderstell nå,men senking får bli neste prosjekt.. Og Thomas... takker for hjelpen med monteringa!! Var ikke helt enkelt å få jekket opp bilen..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 29, 2005 Ble kjempebra dette her ! men....Gewinde muss sein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 29, 2005 Det ble helt rått Espen:) Meget bra felgvalg.... Regner med at jeg monterer felgene mine i morgen, er spent på hvordan det blir gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 29, 2005 Meget bra Espen ! Det som er så dumt med styling er at det blir så lavt under bilen før det er passelig i hjul-buene Men lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 29, 2005 Takker for alle kommentarer Åssen senkesett anbefaler dere da? Hvor mye senk? Hva med subbing? og pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 29, 2005 Takker for alle kommentarer Åssen senkesett anbefaler dere da? Hvor mye senk? Hva med subbing? og pris? Hadde jeg hatt din bil ville jeg valgt justerbart, så du kan justere høyden slik at den blir perfekt evnt også stille opp om vinteren/ned om sommeren.. Finnes mange å velge mellom, KW, H&R, Koni ++ priser er jeg ikke 100 på men ligger vel på 10-12k +/- viss jeg ikke tar mye feil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 29, 2005 Jeg har bestemt meg for å gå for KW på min. Prisene i norge (NBS) er drøye. 11 000 og 13 000 for V1 og V2. I sverige får man de til ca 8 000 og 10 000. Jeg bestiller mitt i sverige og kjører og henter det. Og er det litt juksesenk jeg ser i bagasjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...