#26 Skrevet Mars 29, 2005 Takker for alle kommentarer Åssen senkesett anbefaler dere da? Hvor mye senk? Hva med subbing? og pris? Jeg har FK 55/40 fjærer og Koni dempere, fungerer greit det og er passelig senk til daglig bruk og koster ikke all verdens. Subbet ørlite forran når jeg hadde full sving men bak var det null problem og forran var det heller egentlig ikke noe problem, dette med 235/35-19 dekk og 8,5x19 ET35 felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 30, 2005 Og er det litt juksesenk jeg ser i bagasjen? Kommer vel til å gå for justerbart. Ser det er mye å velge mellom. Når det gjelder juksesenken bak er bilen full av dekk pluss at Thomas står bak og drar bilen nedover..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 30, 2005 :nana: Ja det stemmer det! hadde jeg ikke tatt det toalett besøket like før så hadde den gått ned 2cm til. kuuuul passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 30, 2005 Jeg syntes du bør gå for justerbart jeg også...da kan du selv justere den som du vil ha den.Klart det beste men kanskje litt dyrere. Uansett, KUL bil og RÅ felger!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 30, 2005 Digger motorsportfelgene til BBS Veldi pent på bilen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 31, 2005 De er konge !! Er det ikke samme som Tommy Schønberg har sin rosa trimmede A4 ??? Hvor mye ga for felgene og hvor ??? vurderer å kjøpe meg noe slike som du har men veit ikke helt om dem passer sedanen så bra som den gjør på avanten.... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 1, 2005 De er konge !! Er det ikke samme som Tommy Schønberg har sin rosa trimmede A4 ???Hvor mye ga for felgene og hvor ??? vurderer å kjøpe meg noe slike som du har men veit ikke helt om dem passer sedanen så bra som den gjør på avanten.... Robert Jo TS Racing har BBS CH på sin rosa A4, da i 10x19 (BMW-felg som er borret om fra 5x120 til 5x112)... Priser vet ikke jeg, men tipper rundt 16-17k komplett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 1, 2005 Takker ... 16-17k ....høres ut ganske billig ut det. Var jo en på finn.no som solgte disse i 19" med gummi til 13k ! Det var en meget bra pris......de var solgt da jeg spurte Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 1, 2005 Kjempe tøffe felger bilen ble rå..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 1, 2005 får bare legge til at det ble knall bra...:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...