Hvilken Ekstralysbrakett - Ekstralysfeste til Passat 3BG

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal til å montere noen Hella Luminator Xenon på passaten min men har ikke helt funnet ut hvordan jeg best får festa lyktene.

 

Jeg har montert endel ekstralys på sånn plate som går bak nummerskiltet men har hatt dårlig erfaring med disse når det kommer til vibrasjon.

 

Ser på enkelte biler at de har montert ekstralys uten å ha noen form for støttestag på lyktene. Så spørsmålet er jo om det finnes noe bolt on vinkeljernfeste til min bil sånn at de ikke hopper og rister så jævli under kjøring...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta og montere noen støttestag ifra lyktene og til grillen så er alt av vibrasjoner borte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde hella luminator på min å brukte kunn feste som står bak skiltet å ikke støttestag å var minimalt med vibrasjon, brukte lange skruer så det kom inn i jernat på fangeren å ikke bare i plasten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta og montere noen støttestag ifra lyktene og til grillen så er alt av vibrasjoner borte :)

 

Vil ikke ha støttestag i grillen! Ser grellt ut!

 

Har bestill meg modelltilpassede fester fra Hella så får se om det ikke blir solide saker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.