#1 Skrevet August 16, 2011 Hei! Skal til å montere noen Hella Luminator Xenon på passaten min men har ikke helt funnet ut hvordan jeg best får festa lyktene. Jeg har montert endel ekstralys på sånn plate som går bak nummerskiltet men har hatt dårlig erfaring med disse når det kommer til vibrasjon. Ser på enkelte biler at de har montert ekstralys uten å ha noen form for støttestag på lyktene. Så spørsmålet er jo om det finnes noe bolt on vinkeljernfeste til min bil sånn at de ikke hopper og rister så jævli under kjøring...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2011 Ta og montere noen støttestag ifra lyktene og til grillen så er alt av vibrasjoner borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2011 hadde hella luminator på min å brukte kunn feste som står bak skiltet å ikke støttestag å var minimalt med vibrasjon, brukte lange skruer så det kom inn i jernat på fangeren å ikke bare i plasten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2011 Ta og montere noen støttestag ifra lyktene og til grillen så er alt av vibrasjoner borte Vil ikke ha støttestag i grillen! Ser grellt ut! Har bestill meg modelltilpassede fester fra Hella så får se om det ikke blir solide saker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...