#1 Skrevet August 16, 2011 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2011 så den nettopp her isted:P syyyke mann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2011 Morsomt at de lagde det i Universal Studios. Var der senest i vår, og har selv vært og surret rundt på de plassene han kjørte... Heftig kjøring som vanlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2011 Hvordan får jeg den hvite firkanten til å bli film? må jeg fjerne noe i linken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2011 Er så sinnsykt tøft å se på!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2011 Hvordan får jeg den hvite firkanten til å bli film? må jeg fjerne noe i linken? Bare det som står mellom = og & tegnene skal inn i Youtube-tagen. I ditt tilfelle blir det da btViXvIDsi0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2011 Er det bare meg som syns kjøringen i filmen til tider ser animert ut? Var noen bevegelser jeg stussa litt på, men men... Den er ihvertfall bedre utført enn de forje filmene, der han brukte 102 forsøk på å treffe som han skulle. Skulle likt å sett hva feks gutta Alm kunne laget i en sånn skala 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2011 Kjempefin og underholdende film i rekken av flere, proffe folk her sammen med foretningsmannen Ken Block Bare så synd han ikke viser bedre resultater i WRC sirkuset eller i arenasammenheng (Race Of Champions), han har rattet potente biler i flere år nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2013 Har idag vært å cruisa buss rundt i gatene der han kjører her:) Litt morsomt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...