#1 Skrevet August 16, 2011 Hei skulle gjerne leid en hjulbue valse i østlandsområdet helst denne uken før Oslo treffet nå til søndag 21 Noen som har en jeg kunne leid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2011 hør med håkon sandberg. tror han leier ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2011 Har laget meg en du kan låne. Må hentes i Gjerstad. Ligger i mellom Kragerø og Risør. Send tlf nr vis du er interessert så kan jeg sende bilde av den. Mvh Stig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2011 Har laget meg en du kan låne.Må hentes i Gjerstad. Ligger i mellom Kragerø og Risør. Send tlf nr vis du er interessert så kan jeg sende bilde av den. Mvh Stig. Takk for tilbudet men tror nok det blir litt langt, skal undersøke litt videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2011 Rolf Mohn (Hamar) og Petter Ulen(Lillehammer)har dette : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2011 Jeg har også, men den ligger på værste og har dessverre ikke sjans til å møte deg før du skal på treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2011 Rolf Mohn (Hamar) og Petter Ulen(Lillehammer)har dette : ) Takker for svar men dette blir nok også litt for langt Jeg har også, men den ligger på værste og har dessverre ikke sjans til å møte deg før du skal på treff. Okei skal undersøke litt om jeg får leid en før treffet, men kanskje muligheter å leid den senere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...