iphone 4 i org telefon holder a4 b7

Anbefalte innlegg

Hei

Handla meg ny bil her om dagen og der sitter det en orginal telefon holder (se bilde)

også har jeg to knapper på rattet som er til denne tror jeg. Det er iværtfall ei tysk dame som snakker når jeg trykker på den ene. Og når jeg trykker på den andre så kommer det opp et eller annet med telefon i displayet på speedo.

Jeg har funnet adapter til iphone 4 som passer på denne.

Spm er da:

- Har jeg handsfree? (har jo ikke den orginale telefonen så får ikke prøvd)

- Får jeg brukt knappene på rattet til å styre iphonen?

- hvilken funskjoner kan jeg isåfall få ut av de to knappene på rattet hvis det ikke funker med iphone?

78_1176435893.jpg

kom gjerne med mer info om det her hvis dere sitter på noe

Mvh

Lars Moe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du har den tlf holderen i bilen så skal det også være blåtann tilkobling på den ! Ikke skyt meg om jeg tar feil , men foreldrene mine har samme holderen i deres B7 .

Står beskrevet i instruksjonsboken hvordan du setter opp tilkoblingen (tilkoblingen må gjøres innen en viss tid etter at du har startet bilen)

Tlf nummre osv får du opp i displayet mellom speedometeret og dette kan du styre med knappene på mlf rattet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det :)

Fikk kobla opp telefonen med en gang. Og den ene knappen på rattet lar meg bla i telefonlista, og den andre vet jeg ikke hva er til siden jeg ikke snakker tysk. Så det finner jeg ut når jeg har fått bytta språk

Til dere andre som kanskje vil ha dette så er det bare å søke på iphone 4 audi cradle så kommer det nok opp på ebay eller lignende. Og den holderen som det er bilde av i første post er vistnok versjon 2.

delenr på den jeg kjøpte er 8T0 051 435F

kilde: http://www.audi.de/etc/medialib/ngw/product/technology/mobile_phone_integration.Par.0010.File.pdf/2010_08_03_adapteruebersicht.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.