Motor- og kupevarmer til Touareg V6 bensin 2004

Anbefalte innlegg

Hei,

Ønsker synspunkter på valg her: Webasto, Eberspächer eller Defa Warm UP. Fordelen med Defa er vel at man får batterilading samtidig. Webasto eller Eberspächer opererer uten strøm.

Andre synspunkter?

Skal til Tyskland i høst. Kanskje best å få gjort slikt der?

Sverre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikkje har tilgang på straum der du for det meste befinn deg, ville eg gått for bensinvarmar.

Tenk og på om du vil ha fjernkontroll med eller utan timer. Evt få installert timer i bilen.

Om du går for Webasto så bestill i god tid.

Eg var i Tyskland og ville ha inn utviding av webasto utan at det let seg gjere å få til der. Det var visst ikkje muleg å få tak i påsto dei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er DEFA eller lignende som passer best for mitt bruk. Men det ser ut til å være vanskelig å finne rett motovarmer for 3,2 bensin USA-modell. Defa sender tegninger, så må jeg under bilen for å sjekke om det er riktig motor, det er kanskje litt risikabelt siden jeg ikke er mekaniker og kan overse ting. Møller svarer ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.