#1 Skrevet August 17, 2011 Skal til å lage hurtigfester (type "panserlåser") for blant annet frontfangeren på A90'n etterhvert. Dette er ikke noe jeg har studert nevneverdig utførelsen på tidligere, så i den forbindelse lurte jeg ganske enkelt på om noen har noen tips til hvilken metode som er best å lage til dette på? Gjengangeren som er mye brukt, er vel 2 stk. låser i front og 1 stk. lås på hver side. Lages det noen "forsterkninger" e.l., evnt. noen "avstandsklosser", på innsiden av fangeren for å få den til å sitte der den skal? Ser for meg at det blir litt spinkelt og løst å bare borre hullene (til boltene) i fangeren uten noe mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2011 Klugen har mekket sånne låser på golfen sin, du kan jo lese litt her hvordan han gjorde det hvis du gidder å bla litt. Hehe.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=39333&page=83 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2011 Ja, det er en måte å gjøre det på Flere tips mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...