Koble Hengerfeste A6 4B avant

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg har søkt litt men fant ikkje noe så eg trenger litt hjelp.

Eg har kjøpt eit orginalt audi A6 4B Hengerfeste som eg har montert,da eg skulle koble det eletriske nettet så stoppet det opp.. tilkoblingen på lampene er grei,men kor skal eg koble resten ??

N%2525C3%2525A5ke%252520bilgreier_img_1.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt er ikke koblett på noe annet enn lampene...

Det andre må isåfall ha noe med autochek (eller hvordan det nå skrives) og gjøre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryggesensor skal vel koble ut når du har tilhenger for de bilene som har det.

Kan sjå litt på mitt i morgon, om eg får tid!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

supert.. eg har ikkje ryggesensorer på min, har prøvd å koble kunn på lyktene ,men da kom det ikkje lys i lyktene i heletatt, spørs om eg må sjekke kontaktene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På ledningsnettet ditt har du tatt kontakten i lykten, koblet den inn på ledningsnettet også koblet en kontakt ifra ledningsnettet inn på lykten? En på hver lykt? Hvis ja, da mangler du et stort rele som skal inn på kontakten vi ser på bildet ditt.

Den brune kontakten med rød ledning er til autocheck ledningsnettet om du ønsker pærevarsling på tilhengeren.

Den litt tykkere røde ledningen med sort isolasjon er +12INN på releboksen som du altså mangler.

Du kan gå inn på http://www.bertelshofer.com/product_details.php/info/paAU014_Audi-A6--Typ-4B-Quattro--Limousine--Avant---abnehmbare-AHK.html

Der finner du koblingskjema, og bilde av releboksen du mangler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det å skaffe releet.. tusen takk :-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har Orginalnr på dette releet ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

inf´gen som har ein delekatalog som kan sjekke delenr til meg ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.