#1 Skrevet August 17, 2011 Hei, Har en Scirocco jeg gjerne vil modifisere fronten litt på. Har idag 4 lykter fremme og vil gå over til kun 2 lykter med ny grill i midten. Som vist nedenfor: Bilder er tatt fra en Scirocco tråd på bilforumet.no. Hva trenger jeg? Ny grill, men hvilken? Nye lykter med fjærnlys? Eller skal jeg bare demontere fjærnlysa? Om det eksisterer en tråd rundt dette hadde jeg satt pris på en link. Har du noen av delene jeg trenger liggende, send gjerne mail til: jens_torkelsen@hotmail.com På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2011 Etter å ha søkt litt kan det egentlig se ut til at alt jeg trenger er en Passat grill. Så jeg får legge ut en ø.k. annonse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2011 (endret) Frister ikke med en slik grill da ? Husker eg siklet lenge på en slik med lange enkle lykter Litt modifisering med blinkere eneste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2011 Det er en tøff front det der! Jeg liker egentlig gankse godt den litt enklere fronten med kun passat grill. Ble nesten litt usikker nå. Selv om jeg nok heller vil ha passat grill Jeg så bilde du la ut for noen minutt siden, men nå står det kun at bilde er fjernet, eller slettet, med photobucket logo under. Vet ikke helt hva som har skjedd der... Uansett, finnes det noen nettbutikk som kan ha en slik grill liggende? Eller må jeg bare finne noe brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2011 Her er hvertfall rieger grillen : http://www.bsbildeler.no/?pno=172031 Passat grill fra tidlig 80- tallet får du sikkert hos en høgger hvis du leter Eller fra noen her inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...