LØST! vifter slår ikke inn golf 4 gti

Anbefalte innlegg

viftene slår seg ikke inn ved by/køkjøring, og bilen begynner å koke. hva som kan foråsake dette bortsett fra sikringen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trolig giveren. Riv ut koblingsstykket til giveren og legg en lask mellom to av de tre punktene, da vil den gå hele tiden, men motoren koker iallfall ikke. Har kjørt sånn på min A6 i et års tid nå uten problem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne tråden litt (beklager :P).

På min 100 C4 så bruker vifta å slå seg på etter at jeg stopper motoren når den et varm, er vel den føleren oppe på toppen som bestemmer dette.

Hva er egentlig det praktiske med at vifta kommer på etter at motor er stoppet? Det er jo ikke sirkulasjon i vannet uansett. Eller er det bare for å blåse kaldluft på motoren? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trolig giveren. Riv ut koblingsstykket til giveren og legg en lask mellom to av de tre punktene, da vil den gå hele tiden, men motoren koker iallfall ikke. Har kjørt sånn på min A6 i et års tid nå uten problem

Ja oki. men hvor befinner denne giveren seg da? er det nede ved radiatoren på førersiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne tråden litt (beklager :P).

På min 100 C4 så bruker vifta å slå seg på etter at jeg stopper motoren når den et varm, er vel den føleren oppe på toppen som bestemmer dette.

Hva er egentlig det praktiske med at vifta kommer på etter at motor er stoppet? Det er jo ikke sirkulasjon i vannet uansett. Eller er det bare for å blåse kaldluft på motoren? :P

Ligger vel ei after-run pumpe på din bil som sirkulerer vatnet etter du har stoppet bilen din om den er for varm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja oki. men hvor befinner denne giveren seg da? er det nede ved radiatoren på førersiden?

Skal stå på radiatoren ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger vel ei after-run pumpe på din bil som sirkulerer vatnet etter du har stoppet bilen din om den er for varm.

Forbeholdt turbo biler, trodde ikke 2,3 ble levert med turbo? (originalt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Befinner seg mest trolig på radiatoren inn mot motoren, nedre venstre side vil jeg anta. Er litt usikker siden det er golf, men vag har en tendens til å plassere dem der. Hør med golf folk om du sitter fast ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LØST! var dårlig kontakt i kontakten til sikringen(e) til viftene som sitter oppå batteriet! bare raslet litt der ved en tilfeldighet etter en tur, og viften kom på! :) Så viften er i orden nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.