Anbefalte innlegg

Hvis man bruker en mekanisk boost-ventil som f.eks. TurboXS og tar magnetventilen ut av ladetrykksstyringen fratar man motorstyringen enhver mulighet til å redusere ladetrykket ved f.eks. for høy innsugstemperatur eller andre uforutsette omstendigheter. Da er det bare full spiker til noe går til h****... Derfor vet jeg at mange er veldig skeptiske til å bytte magnetventilen med en manuell ventil.. Greit å ha i bakhodet, luftehull i motorblokken er ikke særlig gøy.

Greit å vite sånt ja... Lærer noe nytt hver dag.Tror jeg kommer til å sette inn den orginale igjen. Så da kan det vel hende at det blir ett stykk TurboXs ventil til salgs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å ha i bakhodet, luftehull i motorblokken er ikke særlig gøy.

Been there, done that...:) (Var ikke pga. Turbo XS ventil)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

O.T Akkurat.Var veldig fornøyd med bilen,spesielt lyden dro oppmerksomhet...Angrer den dag i dag på at jeg byttet den i A6en.vet du hvor den går nå??? Noen i klubben kanskje??

ja da var det jo deg jeg møtte i tønsberg da :) søskenbarnet mitt(bor i porsgrunn) kjøpte den,så den er i klubben(bilder i galleriet). du får trimme hardt nå,så får du nok

like rå lyd : ja : du får ha lykke til med bilen.rs2 er råe biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.