#26 Skrevet April 2, 2005 Hvis man bruker en mekanisk boost-ventil som f.eks. TurboXS og tar magnetventilen ut av ladetrykksstyringen fratar man motorstyringen enhver mulighet til å redusere ladetrykket ved f.eks. for høy innsugstemperatur eller andre uforutsette omstendigheter. Da er det bare full spiker til noe går til h****... Derfor vet jeg at mange er veldig skeptiske til å bytte magnetventilen med en manuell ventil.. Greit å ha i bakhodet, luftehull i motorblokken er ikke særlig gøy. Greit å vite sånt ja... Lærer noe nytt hver dag.Tror jeg kommer til å sette inn den orginale igjen. Så da kan det vel hende at det blir ett stykk TurboXs ventil til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 2, 2005 Greit å ha i bakhodet, luftehull i motorblokken er ikke særlig gøy. Been there, done that... (Var ikke pga. Turbo XS ventil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 3, 2005 O.T Akkurat.Var veldig fornøyd med bilen,spesielt lyden dro oppmerksomhet...Angrer den dag i dag på at jeg byttet den i A6en.vet du hvor den går nå??? Noen i klubben kanskje?? ja da var det jo deg jeg møtte i tønsberg da søskenbarnet mitt(bor i porsgrunn) kjøpte den,så den er i klubben(bilder i galleriet). du får trimme hardt nå,så får du nok like rå lyd du får ha lykke til med bilen.rs2 er råe biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...