A4 B7: Pris på svarte lister?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva koster det for shadowline/blackline (eller hva det heter på audi-språket:p) lister rundt sidevinduene på A4 B7? :)

 

Vanskelig å bytte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shadowline er vel bmw. Audi kaller det schwarz-optik.. Har ikke peiling hva listene koster men kjenner flere som har foliert listene i sort både blank og matt..

Billigere og minde styr enn å skifte ut..

Får se om jeg finner noen bilder..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg var og hørte på pris hos møller på disse listene da eg og har lyst på svarte :) kom vel på ca 8000 med vacn rabatt :P

Du må bytte de bakerste vinduene da disse listene visstnok er fastmontert på vinduene, i tillegg til at resten av listen må byttes. Vanskelig og få til, og vanskelig og få fint. Eg skal foliere mine sort, fikk ca pris på 3-4 lapper for og få dette gjort hos lokalt karroseriverksted :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha. 8000 kroner, ja.. :P

 

Da lukter det foliering istedet! :) Kom gjerne med bilde, Kristoffer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

'. Eg skal foliere mine sort, fikk ca pris på 3-4 lapper for og få dette gjort hos lokalt karroseriverksted :)

 

Var ikke det dyrt?

 

Frister nesten å prøve selv:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-A4-Matte-Black-ShadowTrim-Shadowline-Vinyl-B7-/230660226269?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35b46bbcdd

 

Skjønner ikke hvorfor VAG tviholder på å originalmontere det. Trodde tiden var kommet for å slutte snart nå, men neida; har dere sett nye Passat? Herregud...

 

67_1887558686.jpg

 

67_1516884756.jpg

 

22_-1308581092.jpg

 

77_1166336310.jpg

 

77_-564930215.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta en titt på noe som heter plasti dip. dette er gummi på boks og er perfekt til akkurat dette du skal gjøre. trenger ikke slipe ned eller noe bare vaske med rødsprit maskere og lakkere.

 

koster ca 150 kroner for en boks levert på postkontoret og vi i klubben har 15% rabatt på varene.

 

sjekk ut denne linken

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=208761

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta en titt på noe som heter plasti dip. dette er gummi på boks og er perfekt til akkurat dette du skal gjøre. trenger ikke slipe ned eller noe bare vaske med rødsprit maskere og lakkere.

 

koster ca 150 kroner for en boks levert på postkontoret og vi i klubben har 15% rabatt på varene.

 

sjekk ut denne linken

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=208761

 

Det har jeg vurdert å bruke, men hvordan er holdbarheten mht til vask - høytrykk osv? Tror jeg kommer til å foliere mine men der også lurer jeg på holdbarhet på slike smale områder...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.