#1 Skrevet August 18, 2011 Hvordan kobler man opp til us blinkers på passat 3b? takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2011 Bruk en sånn her http://autolights.no/ds_product_info.php/products_id/183 Finnes billigere på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2011 Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2011 Hei, har et slikt sett å selge billig (nytt) Send PM viss intr. Erlend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2011 Kjøpte mine for drøyt 150 spenn med frakt for to fra ebay.de søk på " US seitenblinker eller US Standlicht Blinker Module" eller ebay.com " US sidemarker module" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2011 Har du fått de eller venter du på de? Erfaring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2011 Har fått de ja, er god kvalitet. Hatt mine i rundt 2 måneder nå. utrolig enkel installasjon med grei forklaring på oppkobling. Eneste problemet du kan møte på er fordi det er så jævlig trangt å komme til inni lykta på C4 karosseriet. Tok enkelt og greit ut hele blinklyshuset jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2011 på c4 brukte jeg bremselys pære holderen fra en honda accord. nesten samme feste. men muligheter for 5/21 w pære. som du får kjøpt orginalt (gul) hos volvo. koblet opp med rele og orginal bryter inne i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2011 Noen som har testet ut dette produktet på en A4 B5? Virket veldig lettvindt ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...