#26 Skrevet September 4, 2011 Er egentlig den estimerte prisen på mobile24.no nor særlig å gå etter? Hvis den er, fy flate så mye bra bil til gode priser. den tar utgangspunkt i vekt, effekt og co så den skal være rimelig riktig, det kan selvfølgelig være litt forskjell på oppgitt vekt og reell vekt, men det gir uansett en realistisk pekepinn jeg bare digger den siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 18, 2011 Tror Geir har bestemt seg for å kjøre C4 en stund til Akkurat som forrige gang det var snakk om nybil C4! Aner jeg en viss sarkasme her nabo? Nei jeg blir nødt til å dra denne opp igjenn har jo fått litt info om automatkassene som er holdbare å ikke, Gamle a6`n ble satt i stand, rust ble fjernet og lakkert opp, og regreim å sånt ble byttet. Men Ønsket om ny bil fikk jeg ikke til å forsvinne alike vell. har vurdert både oppusing av den gamle, ev. kjøpe en nyere C5 med masse utstyr. så hadde jeg så godt som kjøpt denne men da han skjønte jeg var veldig interesert måtte han plutselig ha 10.000 mere for den, Så den styrte jeg unna av prinsipp, selv om den var billig. Akkurat nå har jeg mest lyst på denne selv om det er en annen prisklasse så er denne også rimelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 18, 2011 S-line utv er verdt alle penga og styret med å finne en.. Ulempen er at om man søker s-line på finn.no for du rubbel og bit, enkelte har vel bare logoen i grillen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 19, 2011 S-line utv er verdt alle penga og styret med å finne en..Ulempen er at om man søker s-line på finn.no for du rubbel og bit, enkelte har vel bare logoen i grillen ja det er en del å gå igjennom ja men det går bra. Kikker mest etter S-line + quattro nå å da er ikke listen så lang. Hva med denne da ? har jo gått utrolig langt da men det trenger ikke bety noe, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 19, 2011 Er utrulig sjelden med luftfjering uten at den heter Allroad. ville absolutt tatt en tur å sett på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 20, 2011 Er utrulig sjelden med luftfjering uten at den heter Allroad. ville absolutt tatt en tur å sett på bilen Ja hadde tenkt å se på den ja, Det var litt digg at denne hadde luft fjæring. Den har jo gått svert langt. Men jeg skal prøve en bil lokalt først som bare har rullet 80k km for å ha noe å sammenligne med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...