Anbefalte innlegg

Hei.

 

kan nokken svare meg på ka det kan vere som gjer at bilen "napper og rykker" litt ved gasspådrag...lurer på om det kanskje er pluggene, men e ikke sikker.

 

luftfilteret falt av sammen med luftmassemåleren her endag når eg skulle rygge på plass hjemme, slangeklemma hadde løsna, stramma den på igjen og det er heilt tett og fint der no...kan det vere at det drar seg falsk luft inn og dermed blir litt vakum på en måte i ettertid??

 

takker for oppklarande svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært greit å vite hvilken bil du kjører. Jeg har også endel "lugging" når jeg gir på gass. Spesielt merkbart i 3 og 4 gir (som ved f.eks forbikjøring). Det skjer kun etter at turboen har koblet seg inn. Skal på stor service om 1 måneds tid og skal da ta det opp med verkstedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke hatt det problemet der før da , har kommet litt i det siste...

golf vr6 - 92 mod gått 148.000 blank no..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ikke ha fått noe dritt på lmm`n din når den falt av da tror du? Prøvd å rense den? Evt prøvd en annen lmm?

 

 

 

ikke hatt det problemet der før da , har kommet litt i det siste...

golf vr6 - 92 mod gått 148.000 blank no..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kom til å tenke på noe...kan hende eg e heeeeilt ute å vifter med denne teorien så correct me if i am wrong.

 

når lmm hoppet av å lå sammen med luftfilteret i motorrommet..da får ikke bilen rett mengde luft / bensin logisk nok, når eg da "ikke" viste dette med en gang å prøvde å rygge bilen på plass ved å gjenntatte ganger starte og prøve opp til 3000 rpm før den sovnet inn... KAN pluggene da ha brent seg kanskje...blitt ødlagt ivertfall 1 eller fleire slik at bilen ikke tenner skikkelig og dermed hakker og fjusker ved pådrag????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde også lugging på min bil, en polo 2. Sjekket det vanlige, men tilslutt ble den helt død, og da viste det seg at det var overlag på ene sylinderen som gjorde at den bare dro på tre sylindere, derav luggingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.