#1 Skrevet August 18, 2011 glem innlegget:-) i uk må man taste inn antall foringer og ikke 1stk og da blir prisen en helt annen:-) skal bestille meg nesten ett komplett sett powerflex foringer nå bortsett i fra dem til stabb stag og nedre bærebru i front for dem har jeg. ser at www.foringer.no selger dem jeg trenger for 3825kr pluss frakt mens fra www.powerflex.co.uk selger dem dem for 1622 ink moms pluss frakt. er det så mye og tjene på og bestille dem fra uk kontra norge eller er det noe jeg har glemt og plusse på her:-) norske forhandlere kan vel ikke ta dobbel pris av det dem selger det for i uk eller? hvor pleier folket og bestille powerflex fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2011 (endret) Du må huske på å gange med det antallet det er på bilen, prisen er pr stk på Powerflex.co.uk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2011 så det litt for sent:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...