Anbefalte innlegg

skal ha ny olje kjøler på S2 coupen. dette er en bil som kun skal gå på bane og lurer derfor på hvilken str jeg skal ha. Det blir nok en setrab tror jeg.

har lurt på 50mm dybde, 330mm bredde og 194mm høyde

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å ser litt på det samme jeg og å har funnet ut at jeg skal fjerne den ekstra radiatoren i front på bilen,og sette inn en oljekjøler der ,dimensjonen er jeg litt usikker på men noe kanskje i samme som radiatoren .Har jo liten betydning den lille ekstra radiatoren der og mange fjerner den når den begynner å lekke.Blir en del slange tilpassing, men er jo en kjempe god plassering av en kjøler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den lille radiatoren min ligger trygt og godt på dynga så det blir der den nye plasseres vil jeg nok tro!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å si fra om noen av dere får en lillekjøler til overs billig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den lille jeg hadde tror jeg ikke hadde egnet seg til mye gitt..

kjøler.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den lille jeg hadde tror jeg ikke hadde egnet seg til mye gitt..

 

 

Nei det kan du si..hehe

 

Er gåen min å men ikke så ille,har kun litt svetting.Men har jo ikke så veldig bruk for en slik radiator ekstra,så min blir fjerna med tid og stunder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det er ikke noe problem å kjøre uten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det er ikke noe problem å kjøre uten?

 

Er diskutert flere ganger på forumet her og etter det jeg har hørt så skal det gå veldig fint uten den lille ekstra radiatoren i front.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.