Søker ny innredning/seter til TT - hvor får jeg tak i?

Anbefalte innlegg

Er ny på forumet, og nokså ny med TT. Har lyst å skifte setene i bilen, men vet ikke hvor jeg kan finne brukte til salgs? Hva koster nye slike? Ønsker like de originale.

 

Også er jeg generelt på jakt etter deler og stasj til TT Roadster 2003, tips og råd om hvor det finnes brukte og nye deler til performance, eksteriør, interiør etc. Noen bra utenlandske sider?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay.de

 

Vil du være litt anderledes så er vel Porsche Boxster og 996/997 seter bolt on i TT:

 

5808900315_a4a0e656d5_b.jpg

 

5806188289_ef30cd341c_b.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et par stoler som jeg vurderer å selge:) angående Porsche stoler passer de i de originale hullene, men de er elektriske så man må kunne å koble litt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar!

Emil: Har du noen bilder av stolene? Hvilken type? Ser de bra ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten: Takk! Har du bilder? Type? Farge? Ser bra ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet noen forresten om det er lett å bytte stoler til disse Porsche stolene? Bolt av/på og vips? Foruten litt kopling som en nevner her. Er ikke voldsom på det området, men hvis det ikke er dyrt å få det gjort et sted, så tenker jeg at de stolene kan være aktuelle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også noen orginale stoler fra TT stående som skal selges. Om det er orginale stoler du er på jakt etter da.....

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=210686&highlight=90130569

 

 

Morten

 

Ja, altså, nå klikka jeg ikke på linken din...:) Ser jo bra ut de, skal tenke litt på det. Har egentlig lyst å endre interiøret litt, farge og sånn, men takk for tips!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar!

Emil: Har du noen bilder av stolene? Hvilken type? Ser de bra ut?

 

Kan sikkert fikse det:) er originale sportsstoler i sort skinn:) De er rimelig strøkne ja;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert fikse det:) er originale sportsstoler i sort skinn:) De er rimelig strøkne ja;)

 

Har du noen bilder? Hadde vært interessant å se nærmere på det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om "hjernen" i disse porsche stolene står i selve stolen eller om det må massiv kopling til for å få disse elektriske stolene til å fungere? Er litt usikker på om det er verdt å kjøpe porsche stoler hvis det koster like mye eller mer å kople dem. Tar gjerne i mot tips fra andre som har gjort lignende!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.