RS2 som kun blåser varmluft i vifta

Anbefalte innlegg

Har problemer med en RS2 fra 94 her som bare blåser varmluft i vifta, noen som har kjennskap til dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en s2 det bare blåser kald luft i:) tror det skal sitte en lufte skrue ved torpedoveggen, mulig verdt det forsøk å prøve lufte:) kan hende det er noe luft i systemet:)

er du i slekt med Tor Ronny btw:)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en s2 det bare blåser kald luft i:) tror det skal sitte en lufte skrue ved torpedoveggen, mulig verdt det forsøk å prøve lufte:) kan hende det er noe luft i systemet:)

er du i slekt med Tor Ronny btw:)?

3mening ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha:) du som hadde den pathfinder`n?

mulig noen har noen andre tips her:) men tror jeg hadde prøvd å lufte:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha:) du som hadde den pathfinder`n?

mulig noen har noen andre tips her:) men tror jeg hadde prøvd å lufte:)

Stemmer! Den var min..

Ja, skal snuse litt rundt! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden det KUN blåser varmt er det nok sirkulsjon,men det kan være en motor i vistehuset som ikke skifter fra kaldt til varmt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden det KUN blåser varmt er det nok sirkulsjon,men det kan være en motor i vistehuset som ikke skifter fra kaldt til varmt...

Stemmer. Kjør vag com så får du bekreftet dette...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer. Kjør vag com så får du bekreftet dette...

Vet du om man får kjørt Vag com på de første modellene fra RS2 eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skal gå bra d...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om man får kjørt Vag com på de første modellene fra RS2 eller?

Men da snakker vi selvfølgelig ikke OBD kontakt? Men den gamle med 2 kontakt som sitter bak askebegeret eller no ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke Vagcom og en 2x2 adapter. Begge deler fåes kjøpt her på forumet under tilbud mener jeg det var. Rask levering. Hvis du har lekkasje og dermed mangler gass vil du ikke få kaldluft, men da skal heller ikke kompressoren gå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du det digitale klimaanlegget, har det innebygd diagnose tester. Verdt og prøve visst ikke vag comen og overgangen ligger klar. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vag com har naboen så prøver den ! Takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Menne er det noen som vet hvor denne sjeldmotoren sitter??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 99% sikkert at dette kommer av deffekt spjeldmotor som regulerer varmen/kulden.

Den ligger under klimaboksen midt under midtkonsollen. Må demontere hanskerom og bøye ut deksel som ligger utenpå tunellen på gulvet. Mulig på førerside og. Videre må du "rive" ut en plastkanal som ligger midt under der. Så må du ha ei skralle med ph2 bilt på, for så å skru ut 3 skruer og et klips for å bytte denne. Event overhale og rense børster i motor. Men sistnevnte gir ofte kortvaring resultalt.

Trangt å jævlig men går greit :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vaert ute for at spjeldmotoren er kaputt ja, gir dette symptomet. Har ogsaa vaert borti at det var selve klimadisplayet som var defekt. Lykke til :) Spjeldmotoren kosta ca 1100 naar jeg skifta paa min jaffal, kurant jobb aa skifte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpte hele sjeldmotorn, like greit når man først skal bytte det der.. 1730,- på Møller. Har også finni ut gjennom displeyet att A/C har for lavt trykk, så må nok få på noe gass på den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.