#1 Skrevet August 19, 2011 Hei! Har nettopp kjøpt meg synkroniske Inpro chrome speilhus med Quattroco! Veldig bra handel må jeg si Men de fulgte ikke med selve speil til disse. Hvor får jeg kjøpt dette ? Vil helst ha samme fargetype som er orginalt ( litt blåe speil ) Noen som har noen hurtige tips ? Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2011 møller?..ECS tuning hadde noe sånt trur jeg...ecstuning.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2011 Var bortom møller no en tur. Dem skulle ha 460,- pr speil, uaktuelt! Og de var de rimligste speilene med .. Sendte en mail til Quattroco om dem skaffer speil også nå, men tviler litt på de. Skal sjekke ut ECStuning Tusen takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2011 Inpro speilhus? synkroniske? Da må du også ha ny innmat på høyre side, inkludert speil. (beregnet for høyrestyrt bil) Fåes tak i på ebay, møller osv. Prisen jeg fikk på Møller med innmat og speil av samme type (blåtonet med vidvinkelfelt helt ytterst) kom på 2000kr samlet medregnet rabattene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2011 Blei ikke billig nei. 1280,- for innmaten på høyre siden, og speilet til 500,- ca .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...