#1 Skrevet Mars 28, 2005 jeg skal rette ene felgen min som er en Brock B5.har hørt om ettelleranna sarpsborg karroseri verksted som retter men finner ikkje mail eller heimeside... noen som vet om noen dyktige folk som driver med dette??? takker for alle svar.. mvh Ole Johnny Tønnesen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2005 http://www.felgretting.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2005 det vakje vanskligere altså Takker for det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2005 dekk sjekk i askim har også begynt med retting og polering av felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2005 Kan anbefale Dekk Sjekk i Askim, de utøver bra service og leverer bra arbeide! + at de henter hjulene dine om du bor i Oslo omegn!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2005 Skal faktisk ditt i kveld å levere mine felger. Skulle egenlig ha gjort det før jul, men hadde helt glemt det til våren kom brått etter en tur på ferie. :-) Skal si ifra når jeg får de tilbake hvordan arbeidet ser ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2005 Agder Supply i Froland, nord for Arendal har også begynt å rette felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 7, 2006 Ingen her i Møre og Romsdal som ordner sånt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...