Forskjell på spindler på 95-96mod passat?

Anbefalte innlegg

Hei. Er det forskjell på spindlene ifra en 95mod til en 96mod?

Har en 96mod 1.9tdi som jeg har bytta spindel på som stammer ifra en 95mod 2.0cl. Det gikk på men rattet snudde seg en kvart omdreining + at hjulet står mye lenger inn i skjermen..altså.. mistenker at det er anna innpress??

Takk for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er like.. Der navet er festet med 2 bolter til demperen er camber justeringen. Den har du nå fucka opp, så du bør ha 4hjulskontroll, eller evt prøve deg fram til det blir "bra"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er like.. Der navet er festet med 2 bolter til demperen er camber justeringen. Den har du nå fucka opp, så du bør ha 4hjulskontroll, eller evt prøve deg fram til det blir "bra"

Skeptisk. Spissingen er også helt på trynet etter jeg bytta over. Har ikke løyst på styrestaga, og det var bra før jeg bytta.

Har skrudd mye bil, så ditta med caster og camber har jeg kontroll på:)

Er spissinga jeg stussa på. Skal jo ikkje bli så skeiv uten videre:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skeptisk. Spissingen er også helt på trynet etter jeg bytta over. Har ikke løyst på styrestaga, og det var bra før jeg bytta.

Har skrudd mye bil, så ditta med caster og camber har jeg kontroll på:)

Er spissinga jeg stussa på. Skal jo ikkje bli så skeiv uten videre:confused:

Endres camber blir spissing også endret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endres camber blir spissing også endret.

får vell bare fare å prøve da å justere litt da.:) vist ikkje så bytta ej berre over:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.