Anbefalte innlegg

Hei

 

nettopp bygd om min corrado g60 til en 1.8t 20v fra golf 4 gti(AGU) 1998 model.

 

Slitter med at motoren jager både med kald/varm motor på tomgang.

 

Foran dinna blå sensoren så er der en kvite sensor, er det den som registrera varmen så hjerna får stilt seg etter det?

 

Har ikkje kontakta til den sensoren på ledningsnette, da ej ikkje fekk med den delen da ej kjøpte motoren fra en bilopphøgger.

 

Noen som evt har ledningsnette over kor den skal koblast?

 

evt kan det vær en anna feil, sidan motoren jager?

 

er ny luftmassemåler og lambda.

 

noen måte å få skjekka den blå sensoren? ohme den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blå (ofte grønn) G62 sensoren er den som gir ecu signal om vanntemp. Om den er gåen vil den gi signal om -50 grader, og motoren vil kveles av for mye bensin da den tror det er så kaldt. Så jeg tipper at det ikke er den blå :) Den hvite har jeg ingen formening om hva er, har ikke den selv på min rettstilte 1.8t

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk:)

 

veit du om noen måte å få skjekka dinna G62 sensoren?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk:)

 

veit du om noen måte å få skjekka dinna G62 sensoren?:)

 

 

Er vel å måle med multimeter på den, men hvilken styrke signalene har vet jeg ikke. Er bare å bytte den først som sist, koster rundt 2-300 kr :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja sikert like grett:) får ta mej en tur på møller;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.