#1 Skrevet August 21, 2011 Bilder her........(Her er et utdrag fra min sønns kamera) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2011 ....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2011 ........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2011 ................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2011 ...................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2011 ........................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2011 ......................................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2011 ................................................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 21, 2011 ................................................................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 21, 2011 (endret) Her kommer noen flere hurtigprosesserte bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 21, 2011 Flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 21, 2011 Flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 21, 2011 Flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 21, 2011 Flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 21, 2011 Noen bilder fra meg. Totalrestaurert Audi Quattro. Håper virkelig denne tok hjem en pokal. Grovans strøkne Golf MK6 Meget strøken ener GTI Rotiform NUE Rotiform BLQ Kent Erik og Odd's Sciroccoer Audi RS2 Ett av få eksempler på at treverk i bil kan være kult. Folkevogna mi .. Edit: Jøss Kent, tror neimen du fikk med deg bilde av alle bildene utenom min ;( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 21, 2011 Hmm, nå må jeg sjekke Gikk litt fort i sta.. Mener at da at jeg knipset din også, Marius. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 21, 2011 Se hva en finner om man leter. Det hadde visst sneket seg ut Ser veldig bra ut bilen nå, Marius. Sortlakkert plastikk i front gjør seg bra, det samme gjelder bremsene dine foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 21, 2011 Legg merke til at da jeg la ut bildet av bilen min sladdet jeg reg.nr. Kunne vært greit om andre også gjorde. Evt ga beng i å legge ut bildet om sladdinga er for vanskli ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 21, 2011 Hva med å ta av skiltet om ingen kan få se regnr ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 21, 2011 Hva med å ta av skiltet om ingen kan få se regnr ditt? Litt mer edruelig neste gang ? Man skulle kanskje ha kommentert at reg.nr går usladda ut i - forkant - av slike samlinger en annen gang ? Kunne vært "lizzm" greit å vite (at man kunne gitt beng). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 21, 2011 Legg merke til at da jeg la ut bildet av bilen min sladdet jeg reg.nr. Kunne vært greit om andre også gjorde. Evt ga beng i å legge ut bildet om sladdinga er for vanskli ;-) Ser ikke noen bilder av bilen din i denne tråden.. Har forøvrig slettet bildet av bilen din nå. Du får henge opp et skilt til de som tar bilder neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 21, 2011 Legger ut mine usladda bilder, er det et problem så pm meg så jeg kan jeg blure det ut eller slette bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 21, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 21, 2011 Noen bilder fra meg: Flere bilder her: http://s460.photobucket.com/albums/qq330/reinart3/VWAudi%20klubb%20treff%20-%20Oslo%202011/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 21, 2011 Ser ikke noen bilder av bilen din i denne tråden.. Har forøvrig slettet bildet av bilen din nå. Du får henge opp et skilt til de som tar bilder neste gang Igjen - dersom det er vane å anvende uvane på disse "treffene", får man heller advare - på forhånd. Kalles normal folkeskikk (kalles også "å advare") Takk, uansett. Ha en fin-fin dag, og vit det at når dere våkner imårra så er det snart helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...