#51 Skrevet August 28, 2011 Siste finjusteringer nå - så tar det litt tid å legge den ut osv.. Stay tuned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 28, 2011 Takk og lov for side 2. Side 1 er så full av bilder så tar evigheter å laste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 28, 2011 Siste finjusteringer nå - så tar det litt tid å legge den ut osv.. Stay tuned snart 1 time siden nå... går snart tom for snacks her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 28, 2011 (endret) Satt å så igjennom sluttresultatet nå 3 ting jeg må endre på! så si ca 10 min på det, så skal filmen lages (10min) Legges ut (45 min (2GB) ) , så skal filmen rendres av vimeo til å bli full HD.. (20 min ca) 1,5 time `ish igjen dessverre EDIT: Siden vimeo er litt treg (bare 0,5MB/s på 2GB) så tar det litt lengre tid.. 1 time påstår den til den er ferdig opplasta.. så skal den converteres.. håper dere er våkne etterpå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 28, 2011 går ikke opplastninga fortere hvis du setter all porren du laster ned på vent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet August 28, 2011 går ikke opplastninga fortere hvis du setter all porren du laster ned på vent hahaha.. Nei, porren er førstepri! Heeele 0,52mb/s nå.... RÆVA synes jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet August 28, 2011 hahaha.. Nei, porren er førstepri! Heeele 0,52mb/s nå.... RÆVA synes jeg.. var redd for det din grisegutt du har mobnummeret mitt så gidder du å ringe når den er ferdig opplastet, for sitter å ser på top gear nå skjønner du: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet August 28, 2011 Gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet August 28, 2011 whoohoo: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet August 28, 2011 BØ! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2380224#post2380224 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet August 28, 2011 godt du fikk med trashing the can ble grise bra detta mister b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...