Bernhard's Bilpleielogg (BAS) - Jobb på Audi A8 4,2TDi Q ute nå..

Anbefalte innlegg

Hehe, ja det stemmer.. Jeg gjorde ikke annet med setene enn å flytte på de så har Joachim ordnet resten :)

Tror det var lite han gjorde her bortsett fra å justere litt ettellerannet :)

 

Men takk for hyggelige tilbakemeldinger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ser litt oppgitt ut der du sitter på ene bildet.. Det var virkelig så kjedelig altså ? hehe....

 

Svarte i tråden på bimmers også jeg men.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig tilbakemeldinger :)

 

Blir litt lei av å repetere og repetere den rensingen :)

 

Men jeg så sånn ut når jeg var ferdig da :)

 

IMG_9713.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanonbra resultat som alltid :DD

 

Men stakkar.... Hva er skjedd med deg her?? :D

Men jeg så sånn ut når jeg var ferdig da :)

 

IMG_9713.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde å se ut som deg faktisk :)

Håkon sa jeg gjorde en god jobb..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut :)

Den skinnfargingen. Hvordan er det og gjøre sånn på noen seter som er veldig mørk blå, nesten sort, for og få de helt sorte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo det jeg mente.... du så jo knakende kjekk ut... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut :)

Den skinnfargingen. Hvordan er det og gjøre sånn på noen seter som er veldig mørk blå, nesten sort, for og få de helt sorte?

 

Det er ikke noe problem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette noe man kan gjøre selv, eller bør man levere inn? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt lei av å repetere og repetere den rensingen :)

 

 

Trodde vi var ferdig med at jeg hadde gjort en dårlig jobb der jeg? : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det vel vanskelig å si noe om holdbarheten på dette siden disse sikkert akkurat er ferdigbehandla.

Men, har du noe peiling på hvor lenge de holder seg så fine som dette?

For resultatet du har jobber frem her er jo bare helt magisk!

 

:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette noe man kan gjøre selv, eller bør man levere inn? :)

 

Man kan gjøre dette selv også ja :)

 

Trodde vi var ferdig med at jeg hadde gjort en dårlig jobb der jeg? : gråter :

 

Vel, vi var vel enige om hvor håpløs du er.... Jeg ble jo sittende i flerfoldige timer med å rense setene etterpå til tross for bilen din ble polert i tillegg..

 

Nå er det vel vanskelig å si noe om holdbarheten på dette siden disse sikkert akkurat er ferdigbehandla.

Men, har du noe peiling på hvor lenge de holder seg så fine som dette?

For resultatet du har jobber frem her er jo bare helt magisk!

 

:tilber:

 

Holdbarheten på dette er helt avhengig av hvor flink man er med forarbeidet og ikke minst etterbehandling :)

Blir skinnet bare farget opp og eier ikke bryr seg noe mer om skinnet senere så vil dette forringe levetiden betraktelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanonbra resultat som alltid :DD

 

Men stakkar.... Hva er skjedd med deg her?? :D

 

Hahaha du vet hvor dette bilde havner

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Over senga di tipper jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

In progress:

 

bilde4.jpg

 

Hvor blir det av denne jobben, Bernhard? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BC er så jævla pirk tipper jeg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, han går for det meste rundt og titter på fuglene i taket.. Foreløpig så har han ikke funnet noen, men han gjør en god jobb :)

 

Neida, seter er plukket ut av bilen, og farget opp igjen. Nå rubber jeg flere deler av bilen for 2. gang da jeg bare var 90% fornøyd, men det nærmer seg stadig.. Mye er nok gjort i neste uke :)

 

Jordfeil driver og plukker ut ting han mener ikke er originalt i bilen og steller med litt småting :) Bra blir det ihvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, han går for det meste rundt og titter på fuglene i taket.. Foreløpig så har han ikke funnet noen, men han gjør en god jobb :)

 

Neida, seter er plukket ut av bilen, og farget opp igjen. Nå rubber jeg flere deler av bilen for 2. gang da jeg bare var 90% fornøyd, men det nærmer seg stadig.. Mye er nok gjort i neste uke :)

 

Jordfeil driver og plukker ut ting han mener ikke er originalt i bilen og steller med litt småting :) Bra blir det ihvertfall :)

 

Tippet det var mere noe i den duren ja : vinke :

 

Jordfeil ja : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, han går for det meste rundt og titter på fuglene i taket.. Foreløpig så har han ikke funnet noen, men han gjør en god jobb :)

 

Neida, seter er plukket ut av bilen, og farget opp igjen. Nå rubber jeg flere deler av bilen for 2. gang da jeg bare var 90% fornøyd, men det nærmer seg stadig.. Mye er nok gjort i neste uke :)

 

Jordfeil driver og plukker ut ting han mener ikke er originalt i bilen og steller med litt småting :) Bra blir det ihvertfall :)

 

Viktig å få bilen til bake til original stand så godt som mulig. Den så/ser jo helt original ut, men det satt sentrallås i bilen så har hatt opp alle tepper, dørsider osv for å rive ut kabler/utstyr. Det var også telefon i bilen med antenne, strøm og signalkabler på tvers i hele bilen, dette er også ute nå. Det så jo forsovindt bra ut, men hører ikke hjemme i en slik bil.

 

Driver også å funderer på å ta ut AC som er i bilen, tror ikke den bilen ble levert med dette. Det ser også originalt ut, men noe mods er gjort i hanskerommet så kan ikke være originalt. Fikk tak i nytt hanskerom fra Audi Tradidion :D nice

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jordfeil er ikke helt god stakkar :) men den må bli veldig pen når den er ferdig :) gleder meg til å se resultatet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker du mye kraft når du skrubber stolene eller? Er litt skeptisk på å ta i for mye når jeg driver med slikt jeg ;)

Du brukte ikke noe "sparkel" på behandlingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du på når jeg renser de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.