Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg om disse er originale eller hva slags type BBS dette er? Har null peiling på dette:

 

dec9e58b.jpg

b3b32683.jpg

f6946b74.jpg

b878ef91.jpg

3b439319.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke det korrekte navnet i farta, men levert på bl.a Golf MK3 GTi/VR6 originalt.

 

Hvis du Googler delenummeret så får du mange treff;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det nr som er på det nederste bildet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er originale VW BBS felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det nr som er på det nederste bildet?

Korrekt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vm i leiting nei...... mener jeg har sett en liste over disse.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har leita litt... PUH.... Dette er BBS RZ felger. :) lurer på hva de er verdt egentlig.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke verdt stort mer enn 2500-3000,- i strøken tilstand med dekk.

 

Var RZ jeg tenkte å si i stad, men Google ga bilder i mer enn én utførelse når jeg søkte på bilder, så derfor holdt jeg heller munn ettersom jeg ikke var sikker selv:o Det står ingenting bak senterdekslet heller? Er der navnet på BBS-modellen pleier å stå, ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan jeg sjekke. Har de ikke her hjemme, men takk for tipset. :) søkte også på RZ på google, men så en som la ut dele nr på RZ til 91` corrado, de var 4x100. Var da jeg skjønte det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom over en tråd som sa at de var det samme som RZ, bare med 5x100 istedenfor 4x100 - var derfor jeg tok utgangspunkt i at det kanskje var et annet navn når de var 5x100:) For meg så ser det ut som RZ, var bare den tråden som gjorde meg litt i tvil.

 

Gjør det, så får vi kanskje konstantert det en gang for alle:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som håpet at disse var verdt noe mere enn 2000 kr. : haha : For vel ikke noe mere enn 1000 kr for de tenker jeg. Eller kanskje jeg skal gjøre noe med de... Pusse de ned og lakkere de i brilliantsvart med røde detaljer..... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.